۱۳۹۴ فروردین ۱۶, یکشنبه

ارتباط شكستن طلسم منطقه اي رژيم با شكستن طلسم اختناق




بعد از اتحاد كشورهاي منطقه و عربي عليه حوثي ها كه وابسته به نظام ولايت فقيه مي باشند، توفاني سياسي نيز بر عليه اين نظام در كل منطقه ايجاد شده است. 
  
طوري كه اغلب كشورهاي عربي و منطقه بر عليه رژيم ايران موضعگيري كرده اند و به تازگي پاكستان نيز به اين اعتلاف پيوسته است.
بطور نمونه : 
وزير كشور لبنان اعلام كرد : رژيم ايران عامل «تنشهاي فرقه‌اي و افراطي‌گري در كل منطقه است.  -
- سفير عربستان در آمريکا: «مقامات رژيم ايران ابايي ندارند به‌طور علني بگويند 4 پايتخت عربي را تحت کنترل خود دارند.
- دکتر شيخ علي حاتم السليمان امير عشاير دليم نيز ضمن اعلام آمادگي براي پيوستن به نيروهاي ائتلاف عربي براي انجام عمليات مشابه، عليه اشغالگري مستقيم رژيم در عراق فراخوان داد.
- ژنرال مايکل فلين مديرسابق آژانس اطلاعات دفاعي آمريکا: رژيم ايران در عراق، سوريه، لبنان، يمن و ديگر نقاط خاورميانه دخالت مي‌کند پس بايد دست او را مثل يمن از ساير كشورهاي منطقه نيز كوتاه كرد
-  رجب طيب اردوغان رئيس‌جمهور ترکيه : تلاشهاي رژيم ايران براي سلطه بر خاورميانه ديگر قابل‌تحمل نيست و اين رژيم بايد اين را بفهمد و همه نيروهايش را از يمن، سوريه و عراق بيرون بکشد و به تماميت ارضي اين کشورها، احترام بگذارد و ما براي اين منظور متحد ميشويم.
به اين ترتيب مي‌توان دريافت «توفان قاطع» نه فقط يك عمليات موفق نظامي، بلكه در ادامه ،  حذف و ايزولاسيون سياسي نظام ولايت در منطقه را نيز در پي خواهد داشت.
در واقع اين ضربه ي نظامي سنگ بنا و عامل اوليه اي براي شكستن طلسم ولايت در منطقه بود. گويي كه با شروع اين حملات و شكستهاي مفتضحانه ي عوامل رژيم در يمن، ساير كشورها را نيز از خواب غفلت بيدار كرد و همه فهميدند كه ميشود اين رژيم جنگ افروز و تروريسم را عقب راند.
البته اين اعتلاف صداي مقاومت ايران است كه از 12 سال قبل تا كنون فرياد زده ايم كه :
 ريشه تمام بحرانهاي منطقه، رژيم ولايت‌فقيه است و براي آن، هيچ راه‌حلي جز قاطعيت و خلع‌يد از اين رژيم در منطقه و سرنگوني آن وجود ندارد
در اين‌جا نيز يک ضربه از بيرون به طلسم منطقه‌يي رژيم کافي بود که اين طلسم را درهم بشکند و پرده دود و دم را که رژيم با هياهوي جنگ‌طلبانه براي پوشاندن ضعف و در هم شکستگي خود کشيده بود، از هم بدرد.
واقعيت اين است كه شكستن طلسم منطقه‌يي رژيم به وسيله ي اعتلافي از كشورهاي منطقه ،   قابل مقايسه است با طلسم اختناق، طلسم جنگ و طلسم ولايت‌فقيه!…
 طلسم آن پديده‌يي است که رژيم آخوندي با تبليغات، با ارعاب، با دود و دم و در يک کلام با دجاليت حول آن، فضايي ايجاد مي‌کند که ديگران جرأت نزديک شدن به آن را نداشته باشند. ولي مقاومت ايران هيچگاه مرعوب اين دود و دم از جانب رژيم نشد و با صداي بلند نيز به جهانيان ميگويد كه ميشود نظام قرون وسطايي ولايت فقيه را به زير كشيد و دير نيست روزي كه اين نظام به همت ملت ايران فرو بريزد و نابودي در تقدير آن است.
 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر