۱۳۹۴ فروردین ۲۱, جمعه

بعد از خوردن جام زهر اتمي در مذاكرات ، نوبت سركشيدن جام زهر اجتماعي است به اين شك نكنيد


دوستان عزيز سلام بر همگي گفتيم كه با آغاز زهر خوري اتمي به وسيله ي  عظميِ دست شكسته لاجرم اعتراضات هم شعله خواهد كشيد و مردم طلب اقتصاد بهتر و آزادي هاي سياسي و اجتماعي را بيشتر ا ز قبل به زبان مي آورند ، البته اينها همه از عوارض سحر است و اينها كه من اينجا آورده ام فقط مشت كوچكي از خروار اعتراضاتي است كه به ما ميرسد . بخوانيد:
اولين تجمع اعتراضي دانشجويي سال94- 16 فروردين94
دم بچه هاي علوم اقتصاد گرم كه اولين تجمع اعتراضي دانشجويي سال 94 رو كليد زدن!
روز 16 فروردين جمعي از دانشجويان دانشگاه علوم اقتصاد تهران، واقع در تقاطع خيابان طالقاني- حافظ در اعتراض به ادغام اين دانشگاه، با دانشگاه خوارزمي تجمع كردند. رژيم از ترس اعتراضات دانشجويي اين اقدام را در تعطيلات عيد و به صورت پنهاني انجام شده است و دانشجويان در اولين روزتحصيلي وقتي به دانشگاه رفتند، با تابلوي دانشگاه خوارزمي روبه رو شده اند . دانشجويان خشمگين تصميم گرفته اند در اعتراض به اين اقدام وقيحانه ي وزارت علوم و سازمانهاي مربوط به آن، به مدت يك هفته از رفتن سر كلاس خودداري كنند
***
اعتراض كاركنان شركتهاي واردات و صادرات در اردبيل
، جمعی از کارکنان شرکت های واردات و صادرات اردبيل روز يكشنبه 16 فروردين  نسبت به واگذاری تابلوهای شهری اردبیل به افراد ثروتمند و مافیایی اعتراض کردند، سپس با ارسال نامه اي به شوراي شهر اردبيل اعتراض خود را به موضوع واگذاري تابلوهاي شهر به اين قبيل عوامل حكومتي و مافيايي و داراي ثروتهاي كلان اقتصادي ابراز كرده و گفته اند كه اين عمل باعث ورشكست شدن شركتهاي كوچكتر مي شود، در صورتيكه با اين كار سرمايه هاي هنگفت آنها هر روز اضافه تر شده و فلاكت و بدبختي نصيب شركتهاي كوچكتر كه داراي سرمايه كمتري هستند، مي شوند!
***
درگيري جوانان با نيروي انتظامي در ورزشگاه آزادي تهران
روز چهارشنبه 19 فروردین حین برگزاری مسابقه فوتبال در ورزشگاه آزادی تهران، تعدادي از مأموران انتظامی به چند نفر از تماشاچيان هيجان زده توهين كرده و قصد مزاحمت و آزار و اذيت آنها را داشتند. اين موضوع باعث ايجاد تنش در ورزشگاه شد و جوانان شجاع و خشمگين با مأموران انتظامي درگير شده و شروع به كتك كاري با يكي از آنها كردند و به اين ترتيب باعث ترس و وحشت مأموران شدند ».
***
تجمع اعتراضي كاركنان كارخانه كاميون سازي در اردبيل
کارکنان کارخانه کامیون سازی ”مای وان” اردبیل روز چهارشنبه 19 فروردين نسبت به پرداخت نشدن 3ماهه حقوق خود اعتراض كرده و مقابل كارخانه دست به تجمع زدند. معترضين خواستار رسيدگي به مشكلاتشان و پرداخت حقوق معوقه خود شدند و اعلام كردند تا رسيدن به خواسته هايشان و گرفتن يك پاسخ مشخص به تجمع و اعتراضشان ادامه خواهند داد ».
***
اعلام تجمع سراسری معلمان در روز پنجشنبه 27 فروردین

 فرهنگيان شهرهاي مختلف ايران در اعتراض به وضعیت نامطلوب و بحرانی حاکم بر آموزش و پرورش کشور و عدم پاسخگويي دولت و مجلس به اعتراضات اخیر و خواسته های صنفی معلمان، تصمیم به برگزاری تجمع  اعتراضي در مقابل سازمانها و ادارات آموزش و پرورش شهرهای خود دارند و اين فراخوان را در شبکه های اجتماعی منتشر كرده و از عموم مردم شريف ايران درخواست حضور فعال و پشتيباني در صحنه كرده اند. با اين اميد كه این بار نیز معلمان سراسر کشور حضوری منسجم و حداکثری داشته باشند ».

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر