۱۳۹۴ فروردین ۲۱, جمعه

دوستان اوضاع سيدعلي و رژيمش واقعا پتاله !!!


دوستان اوضاع سيدعلي و رژيمش واقعا پتاله !!!
با افزايش تحريمهاي اروپا بر  عليه رژيم احمد خاتمی درنماز جمعه ي امروز  21فروردین از تحریمهای مجدد اتحادیه اروپا جيغ و فغان سر داد!!!
وی گفت: «شما می‌بینید هنوز جوهر بیانیه خشک نشده، باز اتحادیه اروپا می‌آید تحریمهای جدید جعل می‌کند، این یعنی چی؟ یعنی اینها به کمترین قرارهای اخلاقی هم پایبند نیستند. مقام رهبری تأکید داشتند مذاکره‌کنندگان ما به این نکته توجه کنند که اینها دشمنند. مطلقاً قابل اعتماد نیستند، مردم ما درست فهمیدند که بعد از 36سال مثل شکوه سالهای اول، از صمیم جان می‌گویند مرگ بر آمریکا!!

علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی رژیم هم شب گذشته 20فروردین طی مصاحبه‌یی با تلویزیون رژیم اذعان کرد در صورت توافق نهایی هم دو نوع تحریم اصلي باقی می‌ماند.

بعد از موضعگيري هاي خامنه در خصوصا مذاكرات  اوباما هم حول آن صحبت كرده است :
تلویزیون سی.ان.ان در گزارشی از سخنان روز پنجشنبه خامنه‌ای و روحانی در ارتباط با توافق اتمی گفت: یک هفته بعد از موافقت بر روی یک چارچوب کاری در مورد توافق اتمی، به نظر می‌رسد که رژیم ایران از استنباط آمریکا از این توافق به‌طور بسیار علنی فاصله گرفته است.
اوباما در سفری به کشور جامائیکا به این اظهارات واکنش نشان داد. اوباما معیار سنجش این توافق را عملی شدن آن دانست و گفت: مذاکرات 2 یا 3ماه آینده، بسیار حساس خواهد بود. باید توافقنامه‌یی صورت بگیرد که به جهان اطمینان خاطر بدهد رژیم ایران در پی سلاح اتمی نیست.
گزارشگر سی.ان.ان گفت: تا رسیدن به یک توافق نهایی، راه بسیار طولانی وجود دارد اختلافات به حدی جدی است که چه بسا هیچ توافقی حاصل نشود...

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر