۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

بنظر شما ترس و وحشت ولايت وقيح از چيست؟





بنظر شما ترس و وحشت ولايت وقيح از چيست؟
در حالی که  روباه بنفش( روحانی)  و مقامات دولتش و سایر مهره‌های نظام تلاش داشتند، وانمود کنند که حرکات اعتراضی گسترده معلمان ماهیتی صنفی دارد، اما خامنه‌ای نتوانست دندان روي جگر بگذارد و پته اش را روي آب ريخت!  او  صراحتاً به جوهره سیاسی و ضد حكومتي اين تظاهراتها اعتراض كرد.  .
واقعيت اين بود كه معلمان با طرح شعارهای سیاسی ، مثل آزادي زندانيان سياسي و معلمين در بند و... رودرروی ولي وقيح  ایستادند، و به همین دلیل است که خامنه‌ای ،  در باره ي  نقش معلم که باید ”کم هزینه و پرفایده“ باشد! سرانجام سر اصل محتوای حرکات معلمان می‌رود و ميگويد: ”دشمن سوء‌استفاده می‌کند می‌بینید دیگر، از همین نقطه دشمن با رسانه خود، در رادیوی خود، با عوامل خود، با آدمهای بد، بد دل نسبت به نظام، نسبت به اسلام، با این ابزارها و وسائل، دشمن سوء‌استفاده خواهد کرد. اینهایی که به‌عنوان معیشت یک شعاری می‌دهند چند تا شعار فتنه‌گرانه و سیاسی و خطی هم در پهلوش می‌گنجانند هدفهای دیگری دارند همین حالا هم مشغولند از مدتی پیش، بیشتر مشغولند، این از روی دلسوزی نیست این برای مشکل درست کردن برای نظام است، برای دردسر درست کردن نظام است از روی بد دلی و کینه جویی نسبت به اسلام و نسبت به استقلال کشور و نسبت به نظام جمهوری اسلامی است همان‌طور که عرض کردیم معلمین مراقب باید باشند و هستند خوشبختانه معلمین ما مراقبند، بعضیها جفای به نظام را جفای به انقلاب را به هر شکلی بتوانند انجام می‌دهند نیش خودشان رو می‌زنند زهر خودشون رو می‌ریزند با نظام بد اند از روی بغض نظام است نه از روی محبت به معلم، هر شعار دیگری هم پیدا کنند از همین استفاده رو می‌کنند“.
اما واقعيت چه بود ؟
نوع شعارهایی که معلمان آزاده در خروش و خیزشهای سراسری خود می‌دادند، خامنه‌ای را مجبور کرد تا این چنین هراسناک به صحنه بیاید و به‌اجبار در انظار عموم، هزینه آن را بپردازد.
معلم بیدار است از تبعیض بیزار است“، ”معلم به‌پاخیز برای رفع تبعیض
اوج اعتراض و شعارهای اعتراضی معلمان آنجا بود که در بعضی ازشهرها معلمان معترض با کفن پوشیدن نمادین به رژیم اعلام می‌کردند که با هرقیمتی از شعارها و خواسته‌های خود علیه نظام آخوندی کوتاه نمی‌آیند. به همین دلیل است که باز هم خامنه‌ای نگران این است که خروش اعتراضی معلمان به ”فتنه ای“علیه نظام تبدیل شود و فعالان سیاسی معلم را ”فتنه‌گر ”و شعارهای سیاسی و ضد نظام آنها را ”شعار فتنه‌گرانه سیاسی“ می‌خواند که این ”فتنه‌گران“ قصد شان ”درست کردن مشکل برای نظام است“ !
قبل از سخنرانی خامنه‌ای یک رسانه باند او نیز، ضمن وحشت از خیزش و حرکت اعتراضی معلمان، در مقابل ادعای شیادانه روحانی مبنی به‌رسمیت شناختن حق اعتراضات و اجتماعات نوشته بود: ”در روزهای اخیر وقتی تجمعات معلمان در برخی از شهر‌ها برگزار و حتی سفره خالی آنها در برابر مجلس شورای اسلامی یا دیگر مراکز دولتی پهن شد، تنها آبروی جمهوری اسلامی بود که به تاراج گذاشته. چه کسی مسئولیت برخی شعارهایی را که در آنجا مطرح شد می‌پذیرد و به‌ویژه آن‌که اگر با هوشمندی نیروهای انتظامی کنترل نمی‌شد، می‌توانست در کنار نماز جمعه تهران به یک غائله تبدیل شود.. با راه‌اندازی این‌گونه تحرکات، ممکن است اهداف مشخصی در آغاز مطرح باشد ولی تجربه نشان داده است که از ثمره آن مخالفان و معاندان بهره می‌برند. “ (جوان آنلاین 15اردیبهشت94)
اعترافهای ناگزیر خامنه‌ای و رسانه وابسته به باند وی، کاملاً برآمده از واقعیتی است که در جامعه و به‌خصوص در میان قشر معلم در بیزاری از نظام آخوندی وجود دارد.
واقعیت این است که خیزش سراسری معلمان نماد و مشعل فروزان مقاومت عموم مردم ایران در برابر رژیم جهل و جنایت و در اعتراض به سرکوب و چپاول است و حرکت گسترده و اعتراضی معلمان و شعارهای ضد نظام آنان که خامنه‌ای را به هراس وفغان واداشته است، نوید بخش سرنگونی این رژیم ضدبشری و استقرار آزادی و حاکمیت مردم در ایران است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر