۱۳۹۴ خرداد ۹, شنبه

موج گسترده ي حمايت هموطنان در داخل كشور ازگردهمايي بزرگ ايرانيان براي سرنگوني نظام ولايت فقيه در 23 خرداد94




موج حمايت او گردهمايي بزرگ مقاومت در پاريس در تاريخ 23 خرداد
بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاه قم در حمایت از گردهمایی سالانه مقاومت مردم ایران
در بیانیه جمعی از دانشجویان دانشگاه قم در حمایت از گردهمایی سالانه مقاومت مردم ایران در ویلپنت پاریس آمده است:
هموطنان عزیز! جوانان و دانشجویان آزادیخواه ایرانی به همت مقاومت و فرزندان مجاهد این مرز و بوم، بار دیگر فرصتی برای همدلی و هم افزایی اپوزیسیون فراهم شده و قرار است صدای واحد خود را در 23خرداد سال جاری در ویلپنت پاریس به گوش جهانیان و مجامع بین‌المللی برسانیم. این فرصتی است تا یک دلی خلق ایران را در طرد و رد رژیم منحوس آخوندی به همگان نشان دهیم. رژیم فضاحت فقیه، در شرایطی به مراتب شکننده‌تر از گذشته به‌لحاظ داخلی منطقه‌ای و بین‌المللی قرار گرفته و می‌رود تا با همت مردم رنج کشیده بساط ظلم و ستم آخوندی یک بار برای همیشه برچیده شود. زهرخوران اتمی، چالشهای منطقه‌ای و شکست در جبهه‌های سوریه، عراق و یمن و افتضاحات اقتصادی و افشای دزدیهای چند هزار میلیاردی تنها نمونه‌هایی از استیصال و وادادگی رژیم به‌شمار می‌رود. ما دانشجویان دانشگاه قم، ضمن اعلام حمایت قاطع از گردهمایی ویلپنت همگان را به حضور حداکثری در این گردهمایی دعوت می‌کنیم.
جمعی از دانشجویان دانشگاه قم ۹۴.۳.5
                                    ***             
فراخوان جمعی از جوانان تهران برای حضور در گردهمایی بزرگ ایرانیان در پاریس
در فراخوان جمعی از جوان تهران آمده است:
اگر چه یک رژیم جنایتکار در میهن ما حاکم شده و همه امید ما را از ما گرفته اما هنوز نور امیدی وجود دارد و چشم‌انداز ایران بسیار روشن است.
کجا و چگونه؟
در ویلپنت پاریس روز 23خرداد با شرکت همه ایرانیان آزاده.
ما جوانان ایرانی با ایمان به این‌که صدای ویلپنت تنها صدای حقیقی مردم ایران است و فقط با این الگو می‌توانیم شرایط جامعهمان را تغییر دهیم از این گردهمایی حمایت می‌کنیم و با همبستگی خود اعلام می‌داریم که راه پیروزی تنها با تغییر این رژیم امکانپذیر است.
جمعی از جوانان آزادیخواه تهران
***
تهران -ما جمعی از دانشجویان هوادار سازمان مجاهدین خلق ایران از گردهمایی سالانه ایرانیان در پاریس حمایت می‌کنیم.
گرچه امکان حضور در این مراسم با شکوه را نداریم ولی دل و جان ما همیشه با شماست و به ادامه این مسیر و آزاد شدن از بند ایمان داریم.
معنی این گردهمایی برای آنها که باید بفهمند روشن است و می‌دانند که به‌زودی جارو خواهند شد.
زنده باد ارتش آزادی‌بخش ملی ایران
مرده باد ولایت جهل و سیاهی در ایران
***
متن فراخوان دانشجویان دانشگاه نور رشت:
ماه خرداد ماه قیام است.
با نزدیک شدن به 23خرداد و سالروز برگزاری گردهمایی ملی کهکشان در روز 23خرداد 94 در پاریس با شرکت آحاد مردم و گروه‌های سیاسی مخالف رژیم ایران، لازم دیدیم تا حمایت و پشتیبانی خود را از این گردهمایی شکوهمند اعلام داشته و بر شرکت فعال هموطنان آزاده خارج کشور در آن تأکید کنیم. جمعی از دانشجویان دانشگاه پیام نور رشت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر