۱۳۹۴ خرداد ۲۱, پنجشنبه

هموطنان عزيز زندانيان در بند نيز از گردهمايي بزرگ مقاومت حمايت كرده اند



چه كسي ميخواهد منو تو ما نشويم خانه اش ويران باد...
 فراخوان زندانيان سياسي براي شركت در گردهمايي بزرگ مقاومت در فرانسه
از هموطنان می‌خواهیم که در 23خرداد صدای ما و فریاد بی‌صدای ریحانه‌ها و فرینازها باشند.
در بیانیه «جمعی از زندانیان اوین، گوهردشت، مرکزی کرج، کارون اهواز - خرداد ۱۳۹۴»، با «سلام و درود به همه حامیان مقاومت و ایستادگی»، از جمله آمده است:
درود بر همه کسانی که رنج سفر و همه مرارتها و مشکلات را بر خود هموار کرده و می‌کنند تا درسی از مقاومت و ایستادگی باشند، تا فریاد مردم ایران و ما زندانیان و سرکوب‌شدگان باشند، در جایی که می‌توان فریاد کشید؛ و بالأخره فریاد مردمی باشند که بهترین جوانانش را د‌سته‌دسته به پای چوبه‌های دار می‌کشند تا گلوی آنها را با طناب‌های کینه و ستم بپیچانند بلکه دیگر صدایی برنخیزد و بالعجب این‌که فریاد «نه به دیکتاتور»، هر روز رساتر و پرطنین‌تر می‌شود... از صارمی‌ها، کمانگرها و خسروی‌ها تا حامد احمدیها و یونسها تا ریحانه‌ها و فرینازها که همه فریادهای مقاومت و ایستادگی و «نه به دیکتاتور» بود که «می‌توان و باید» با هر هزینه‌یی مقاومت کرد... ...
این بیانیه، خطاب به «خواهران و برادران قهرمان و استوار مقاومت ایران»، می‌افزاید:
درود بر شما و همه آزادیخواهان و حق‌طلبانی که این روزها ایستادگی آنها را در حرکتهای کارگران، معلمان، دانشجویان در همه‌جا از کردستان تا سیستان و بلوچستان و خوزستان، در گسترش و توسعه می‌بینیم.
از هموطنان گرد و دلیری که چشم به این و آن نبسته و خود با پشتکاری وصف‌ناپذیر دست به‌کار آزادی شده‌اند، می‌خواهیم که صدای ما و فریاد بی‌صدای ریحانه‌ها و فرینازها، و ندای خاموش کسانی باشند که بر چوبه‌های دار بسته شدند.
و اشکهای شوق همه پدران دردمند و مادران چشم به‌راهی باشند که در روز آزادی و رهایی خنده بر لب در انتظار سیمرغ آزادی‌اند.
و در کهکشان بیست و سوم خرداد هم‌چون صبا، به‌سوی میهن فریاد کشیده، و رهایی بزرگی را نوید دهند

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر